am fost al doilea an la rand la adprint! ca si anul trecut am stat o sigura zi! m-au interesat doar seminariile despre design: addidas si nike in paralel. doua marci total diferite: una cladita in jurul unui om Adi (Adolf) Dassler - inventatorul crampoanelor si alta tragandu-si seva din inovatie.
apropo astept interviul paralel pe care l-au facut cei de la Iqads cu Alvaro Sotomayor - Creative Director Nike / Widen & Kennedy Amsterdam si Julian Wade - Head of Design 180 Amsterdam.
Personajele sunt tot asa de diferite precum marcile pe care le reprezinta, desi agentiile lor sunt din acelasi cartier, iar angajatii lor ies impreuna la o marijuana (nu ca la noi). mda...
si anul asta adprintul mi s-a parut un festival de mana a patra. si mi-e ciuda ca Millenium ar putea sa faca ceva deosebit din el, sa conteze ceva in partea asta de lume.
andreea imi povestea caa cu ani in urma incepea de miercuri si tinea pana duminica, nu ca acum doua zile, din care programul efectiv nu se reduce decat la 8 ore (am numarat seminariile si doua ore generoase de vizionat expozitia). mda.
nu zic ca trei din cele 4 seminarii nu au fost interesante, dar nu sunt suficiente.
nu inteleg de ce membrii juriului nu au fost exploatati: nu sunt vazuti la fata decat la gala, dar si atunci doar o parte pentru ca de jurizat au terminat de vineri si unii deja plecasera.
nu tu conferinta de presa, ce sa mai vorbim de jurizare cu public.
Degeaba vin nume mari daca nu impartasesc nimic! singurul lucru pe care il lasa in urma sunt cartile de vizita.
mda. a mai trecut un alt adprint
No comments:
Post a Comment