Wednesday, October 31, 2007

concert deep purple



nu sunt fan, nu sunt nici macar cunoscator de deep purple, dar concertul a fost deosebit. primul concert deep purple la bucuresti.

de ceva vreme au inceput sa nu ne mai ocoleasca concertele semn fie ca am inceput sa ne permitem, fie ca "ne-am mai spalat" in ochii lumii. sau poate, luandu-ne dupa numarul de foste glorii care s-au pelegrinat prin romania in ultima vreme, am devenit o piata tocmai buna de supt pentru cei care nu mai au succes la ei acasa. e vorba de tipul ala de artist care e permanent in concert prin lume unde strange o groaza de fani, dar care nu umple jumate de sala acasa (e cazul fostelor glorii). la noi prind si ne ducem cu placere, numai cat ne gandim cat am ravnit la un concert rolling stones sau deep purple (*primul concert deep purple a fost acu 10 ani la polivalenta)...

oricum concertul mi-a placut, muzica a fost buna si oamenii au plecat incantati, cotroceniul era plin ochi (coada la intrare in stadion ajungea pana aproape de biserica elefterie). Concertul a fost o combinatie de nou si vechi cu multe improvizari (Steve Morse e un chitarist beton). tot stadionul a urlat cand Don Airey a improvizat pe rapsodia romana si apoi pe ciocarlie cateva note. mi s-a parut ca a sters cu buretele toate saluturile "Buna sera Budapest!" pe care le-a auzit Bucurestiul (apropo gillian a pronuntat bucuresti, nu budapest!). Smoke on the water a fost de senzatie, dar n-au bagat si Soldier Of Fortune.
gillian mi s-a parut foarte obosit, il cam paraseste vocea usor usor, el si-a intrat mai greu in rol, la inceput mi s-a parut cam apatic, da pe urma a fost fain.

bila neagra, a picat sonorizarea de vreo cateva ori, ba da exact cand ti-era lumea mai draga si pe smoke on the water, in final au inceput sa strige baietasii: "m**e"!

5 comments:

Anonymous said...

au mai fost o data la bucarest. iar pt gillan e a treia prezenta: a mai fost cu ian gillan band.

Unknown said...

sa zicem ca se iarta daca zici ca nu esti fan, da'ramane intrebarea cu verificarea informatiilor... anyway, ne vedem pe vichend la un pahar de vorba?

andrepo said...

de gillian stiam ca a mai venit de curand, da ca deep purple a mai venit nema. da cand a fost asta. tata nu sunt fan, sunt doar degustator!

din pacate plec din bucuresti, ma duc la tara ca n-am mai fost de mult

Unknown said...

si eu imi adresez "m**e" pentru comentul de mai sus si cu asta mea culpa... se mai intampla, dus de val de dimineata, pe fuga spre scarbici... nu era vorba de formula asta pe scena ci pe bucati... deci e corect spus "prima data"

cat despre "un pahar de vorba", nu se goleste butoiul pana te intorci ;)

Anonymous said...

le incurci rau :)
gillan a fost prima data in '94 (parca)
DP au cantat la polivalenta in 1997 (nu in aceeasi formula ca pe cotroceni)